Horské elektrokolo GATEWAY s hliníkovým rámem a sportovním designem. Novinka se středovým pohonem SHIMANO STePS.
Elektrokolo je vybaveno baterií s kapacitou 11,6Ah, umístěnou na rámu kola a středovým motorem SHIMANO. Podle Shimana funguje každý komponent elektrosady lépe, je-li plně integrován a spolupracuje s ostatními komponenty. Hmotnost sady SHIMANO STePS je 3,1 kg a jezdci pomáhá kolo rozjet až do 25 km/hod. Dojezd na baterii s kapacitou 11,6Ah (418 Wh) uvádí Shimano v ekonomickém módu celých 120 kilometrů. Kromě eco-módu funguje STePS ještě v dalších dvou módech: normálním s dojezdem 100 km a high-modem s dojezdem cca 80 km. Informace o zvoleném módu, stavu baterie, rychlosti a ujeté vzdálenosti podává cyklopočítač, který je součástí sady.
Baterie se do plného stavu dobije za 4 hodiny a její životnost je cca 1000 nabíjecích cyklů. I po té ale baterie fungovat bude, jen s nižší kapacitou (pořád přes 250 Wh). Shimano pro sadu vyvinulo také speciální řetěz, který je ošetřený technologií SIL-TEC.
Další zajímavostí je možnost propojit STePS s počítačem přes systém E-tube, díky kterému získá uživatel snadný a rychlý přístup k nastavení systému STePS. Může si tak změnit funkci jednotlivých tlačítek, updatovat firmware a nebo provést diagnostiku systému.
Přehledný LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 4 režimů asistence (HIGH, NORM, ECO, WALK)
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce )
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry jedna jízda/celkový počet
- ukazatel stavu nabití baterie
- dojezdová vzdálenost
- doba jízdy
Dojezd na plně nabitou baterii:
- režim ekonomický až 120 km
- režim normální až 100 km
- režim high až 80km
Upozornění:
Při nesprávném řazení (používání „těžkých“ převodů při výjezdech) může docházet v extrémních podmínkách k přehřívání řídící jednotky. Elektrokola Leader fox nejsou určená pro tažení přívěsných vozíků. Snižuje se tím dojezd elektrokola.
Příslušenství:
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.
Elektrokola Leader fox se vyvíjí a montují výhradně v České republice.